|
Μία σπουδαία πρωτοβουλία δύο καθηγητριών - αποφοίτων: της Αγγελικής Κανελλακοπούλου και της Ιωάννας Πλιάτσικα έφερe στην Aula εκπροσώπους των κομμάτων, στα πλαίσια του προγράμματος "Η γνώμη μου γίνεται ψήφος/ Meine Stimme zählt", οι οποίοι απάντησαν σε ερωτήματα μαθητών και μαθητριών της 11ης και 12ης τάξης, που πρόκειται να ψηφίσουν στις επικείμενες εκλογές. Ανάμεσά τους και δύο επίσης απόφοιτοι: ο Δημήτρης Τζανακόπουλος, που εκπροσώπησε τον ΣΥΡΙΖΑ και ο Σωτήρης Μητραλέξης, που εκπροσώπησε τον ΜεΡΑ25.
Στην σειρά όμως των αναφορών μας στο σημερινό montags προηγείται ένα άρθρο για την "αλλαγή της ώρας" που συνδέεται "περίπου" και με τις ισημερίες, για τις οποίες όμως έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν με άρθρο που μπορείτε να βρείτε στην ενότητα "Εκδόσεις / Ιστορικά θέματα".
Αναφερόμενοι όμως σε αυτές, θα πρέπει να θυμίσουμε ότι πάντα η αρχή της άνοιξης, που ταυτίζεται με την εαρινή ισημερία και ακολουθείται από το ξεκίνημα του μεγαλώματος της ημέρας, απετέλεσε την αφορμή για την εκκίνηση όλων των επαναστάσεων, όπως και της δικής μας, την 25η Μαρτίου, πολλών εταιρειών αλλά και εγκαινίων. Έτσι θα αναφέρουμε ότι στις 22 Μαρτίου 1898 έγιναν τα εγκαίνια των κτιρίων της Αραχώβης, και εχουμε ένα σχετικό άρθρο στην αρχική σελίδα του site μας. Το άρθρο αυτό το οποίο είχαμε δημοσιεύσει πριν από μερικά χρόνια ευρίσκεται και στην ενότητα "Εκδόσεις / Ιστορικά θέματα".
Το δυστύχημα των Τεμπών συνεχίζει να παραμένει έντονα ακόμη στο προσκήνιο. Στην μαθητική παρέλαση την 24η Μαρτίου στην Λάρισα οι μαθητές και οι μαθήτριες παρήλασαν με πένθιμα περιβραχιόνια.

Στα σημαντικά της εβδομάδας πρέπει να συμπεριλάβουμε την επαναλειτουργία του Θεάτρου του Λυκαβηττού στις 30 Αυγούστου. Το θέατρο αυτό του αρχιτέκτονα Τάκη Ζενέτου, που κάθισε στα θρανία της Αραχώβης (όπως και η αδελφή του Μαρία), κατασκευάστηκε την περίοδο 1964-1965 από μεταλλικό σκελετό με ξύλινη επένδυση για τα καθίσματα. Κτίστηκε σε κοίλο χώρο, που είχε προκύψει από λατομικές εργασίες και η πρώτη παράσταση δόθηκε το 1965, όμως από το 2008 το θέατρο παρέμενε κλειστό.
Θα αναφέρουμε ότι η Deutsche Welle ζητά έναν νέο ή μία νέα δημοσιογράφο γύρω στα 25, που να επιθυμεί να εργαστεί στην Βόννη, στο ελληνικό πρόγραμμα του ραδιοφώνου. Προϋπόθεση είναι η καλή γνώση των ελληνικών, μιάς και το ζητούμενο είναι η εκφώνηση των ειδήσεων και βεβαίως και η γνώση των γερμανικών για την παρακολούθηση της ενημερότητας. Όποιος ενδιαφέρεται, ας επικοινωνήσει με τα γραφεία του Συλλόγου, ή ας στείλει ένα mail στην διεύθυνση info@ex-dsathen.gr.
Στη βόλτα μας στην Αυλή της Αραχώβης θα ξανασυναντήσουμε τον Πασχάλη Μόσχο, του οποίου το εικαστικό έργο είναι άγνωστο σε πολλούς και ο ανηψιός του, Θέμης Βαράγκης, είχε την καλωσύνη να μας το γνωστοποιήσει.
Ανάμεσα στα άρθρα θα δείτε και την αναφορά στα παιδιά της ομάδας beach volley που αναζητούν χορηγούς. Ο Σταύρος Ντάλλας είναι απόφοιτος του 2015 και η παρουσίαση της ομάδας είναι εξαιρετική.
Συνεχίζουμε να φιλοξενούμε σε ένα άρθρο όλες τις θεατρικές παραστάσεις του μήνα αποφεύγοντας έτσι το montags να γίνεται τεράστιο με καθυστερήσεις στην αποστολή του. Θα παρακαλούσαμε λοιπόν και με οδηγό το πρόγραμμα της εβδομάδας, να ανατρέχετε στο άρθρο "Τα θέατρα τον Μάρτιο" στην αρχική σελίδα του site μας για τις λεπτομέρειες των παραστάσεων. Ειδικά αυτή την εβδομάδα που μπαίνουμε και στον Απρίλιο περιλαμβάνονται στις παραστάσεις του Σαββατοκύριακου.
Ας δούμε και το πρόγραμμα της εβδομάδας, όπου με έντονα στοιχεία αναφέρονται τα, εκτός των θεατρικών, γεγονότα:
Δευ / Μο |
|
27.03 - |
|
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Τρι / Di |
|
28.03 - |
|
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Τετ / Mi |
|
29.03 - |
“Γιατί ο Φαίδων δεν μπορεί να αυτοκτονήσει“ "Βρυκόλακες" - Χένρικ Ίψεν
|
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Πεμ / Do |
|
30.03 - |
“Γιατί ο Φαίδων δεν μπορεί να αυτοκτονήσει“ "Βρυκόλακες" - Χένρικ Ίψεν |
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Παρ / Fr |
|
31.03 - |
"Γράμματα στον Ορέστη" - Έφη Ρευματά "Επικίνδυνες σχέσεις" - Βίκυ Βολιώτη “Με σιχάθηκα... αλλά και πάλι όχι εντελώς!” "Η κυρία δεν πενθεί" - Σωτήρης Τσόγκας "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" - Θάλεια Ματίκα "Βρυκόλακες" - Χένρικ Ίψεν |
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Σαβ / Sa |
|
01.04 - |
Πρωταπριλιά Νίκος Παπαντώνης - Γυάλινο UpStage Εριφύλη Βενέρη - «Σημαιοστολιστική» "Επικίνδυνες σχέσεις" - Βίκυ Βολιώτη “Με σιχάθηκα... αλλά και πάλι όχι εντελώς!” "Η κυρία δεν πενθεί" - Σωτήρης Τσόγκας "Βρυκόλακες" - Χένρικ Ίψεν |
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Κυρ / So |
|
02.04 - |
"Είμαστε πάτσι" - Βασίλης Κουκαλάνι "Επικίνδυνες σχέσεις" - Βίκυ Βολιώτη "Ο Θησαυρός της Βαγίας" “Με σιχάθηκα... αλλά και πάλι όχι εντελώς!” "Η κυρία δεν πενθεί" - Σωτήρης Τσόγκας "Βρυκόλακες" - Χένρικ Ίψεν |
και μην ξεχνάτε να παρακολουθείτε τις αγγελίες μας, τις οποίες ενημερώνουμε συνεχώς.
Οι συνδρομές σας μας βοηθούν να συνεχίσουμε το έργο μας. Περισσότερα...
|
Η αλλαγή της ώρας τις τελευταίες Κυριακές Μαρτίου και Οκτωβρίου Η θερινή ώρα (αγγλικά: Daylight Saving Time, 'DST', μτφ: Ώρα Οικονομίας Ηλιακού Φωτός) είναι η αλλαγή της ώρας που ένα κράτος διαλέγει να υιοθετήσει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα του έτους. Η αλλαγή αυτή γενικά είναι κατά μία ώρα μπροστά από την ηλιακή ώρα. Βασίζεται σε ένα σύστημα που σκοπό έχει την καλύτερη αξιοποίηση του φωτός της ημέρας για εξοικονόμηση ενέργειας. Σε Ελλάδα και Ευρώπη, η θερινή ώρα εφαρμόζεται την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου, για 7 μήνες, και η χειμερινή (ή ηλιακή ώρα) ξεκινάει την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου, με εφαρμογή για 5 μήνες.
Σήμερα το τμήμα του παγκόσμιου πληθυσμού που χρησιμοποιεί την εναλλαγή ώρας αποτελεί μειοψηφία, καθώς σχεδόν όλες οι Ασιατικές και Αφρικανικές χώρες δεν συμμετέχουν. Άλλες την έχουν καταργήσει ή σχεδιάζουν την κατάργηση του μέτρου. Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε να σταματήσει την εναλλαγή ώρας το 2021, δίνοντας τη δυνατότητα σε κάθε κράτος-μέλος να επιλέξει ανεξάρτητα τη μονιμοποίηση της θερινής ή τη χειμερινής ώρας.
Ιστορία Η πρώτη αναφορά που υπάρχει για χρησιμοποίηση της θερινής ώρας ήταν από τον Βενιαμίν Φραγκλίνο (Benjamin Franklin) σε γράμμα του που δημοσιεύθηκε σε γαλλική εφημερίδα. Σε αυτό το γράμμα δεν υπάρχει αναφορά για αλλαγή της ώρας αλλά πρόταση να ξυπνούν οι άνθρωποι μία ώρα νωρίτερα!
Η πρώτη φορά που προτάθηκε το ζήτημα σοβαρά ήταν από τον Γουίλιαμ Γουίλετ (William Willett) στο άρθρο του «Waste of Daylight» που δημοσιοποιήθηκε το 1907 αλλά τελικά δεν κατάφερε να πείσει την Βρετανική κυβέρνηση. Αν και η ιδέα του τελικά υιοθετήθηκε, ο ίδιος δεν κατάφερε να την δει να πραγματοποιείται, γιατί πέθανε το 1915. Αρχικά εφαρμόστηκε από την γερμανική κυβέρνηση κατά την διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου από 30 Απριλίου ως 1η Οκτωβρίου του 1916. Λίγο μετά το Ηνωμένο Βασίλειο ακολούθησε εφαρμόζοντας τη θερινή ώρα από 21 Μαΐου ως 1η Οκτωβρίου 1916. Αργότερα, στις 19 Μαρτίου του 1918, το Αμερικανικό Κογκρέσο καθιέρωσε την τυπική χρήση των χρονικών ζωνών και επισημοποίησε την αλλαγή της θερινής ώρας για όλον τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο. Το μέτρο αυτό όμως καταργήθηκε αμέσως, λόγω της δυσαρέσκειας του κόσμου.
|
Τα κόμματα στην Aula την Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023
Μία σπουδαία πρωτοβουλία δύο καθηγητριών - αποφοίτων: της Αγγελικής Κανελλακοπούλου, Υπεύθυνης των Αποφοίτων της Σχολής, και της Ιωάννας Πλιάτσικα, Διευθύντριας της Δεύτερης Βαθμίδας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Σχολής, έφερε στην Aula εκπροσώπους των κομμάτων, στo πλαίσιo του προγράμματος "Η γνώμη μου γίνεται ψήφος/ Meine Stimme zählt", οι οποίοι απάντησαν σε ερωτήματα μαθητών και μαθητριών της 11ης και 12ης τάξης, που πρόκειται να ψηφίσουν στις επικείμενες εκλογές.. Ανάμεσά τους και δύο επίσης απόφοιτοι: ο Δημήτρης Τζανακόπουλος, που εκπροσώπησε τον ΣΥΡΙΖΑ και ο Σωτήρης Μητραλέξης, που εκπροσώπησε τον ΜεΡΑ25. Σε ότι αφορά τα άλλα κόμματα, την Νέα Δημοκρατία εκπροσώπησε ο Εκπρόσωπος Τύπου, Τάσος Γαϊτάνης, το ΠΑΣΟΚ το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής, Παναγιώτης Βλάχος, το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας η Αφροδίτη Μπόμπολη και την Ελληνική Λύση η Τίνα Στεργιώτη. Την συζήτηση προλόγισαν η κ. Annedore Dierker, Διευθύντρια της Σχολής και ο αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γερμανικής Σχολής Αθηνών κ. Konstantin Zois, ενώ τρεις μαθήτριες της 11ης τάξης συντόνισαν το πάνελ.
|
Lifo: "Το Θέατρο Λυκαβηττού ανοίγει ξανά" Το υπαίθριο θέατρο του Λυκαβηττού είναι, αναμφίβολα, ταυτισμένο με χιλιάδες αναμνήσεις από πολυάριθμες συναυλίες διεθνών και εγχώριων καλλιτεχνών, αξέχαστες παραστάσεις, φοιτητικά ξενύχτια, μια μαγευτική θέα στο λεκανοπέδιο της Αττικής, ανεξίτηλες ιστορίες παρατηρώντας τα φώτα της πόλης αλλά και ατελείωτα καλοκαιρινά ραντεβού. Πρόκειται για έναν απ’ τους σημαντικότερους πολιτιστικούς χώρους της Αθήνας. Αν και είχε προηγηθεί η λειτουργία του από το 1936 ως θέατρο της ΕΟΝ (με αφορμή τις παραστάσεις της ΕΟΝ χαράχτηκε ο σημερινός δρόμος που ανεβαίνουν τα αυτοκίνητα), η ιστορία του, όπως τη γνωρίζουμε σήμερα, ξεκινά ουσιαστικά στα μέσα της δεκαετίας του ’60 στον χώρο ενός παλιού λατομείου πέτρας. Εκμισθώθηκε τον Οκτώβριο του 1964 από την αλησμόνητη ερμηνεύτρια του αρχαίου δράματος Άννα Συνοδινού για περίπου είκοσι χρόνια, με άδεια κατασκευής θεάτρου αλλά και με την υποχρέωση να επιστρέψει στην κυριότητα του Δημοσίου μετά την πάροδο της περιόδου της μίσθωσης. Η πρώτη παράσταση δόθηκε τον Ιούνιο του 1965, με την ίδια πρωταγωνίστρια ως «Αντιγόνη» του Σοφοκλή. Μάλιστα, ο τότε πρωθυπουργός Γεώργιος Παπανδρέου, που παρευρέθηκε στην εναρκτήρια παράσταση, έναν μήνα πριν ξεσπάσουν τα Ιουλιανά, δήλωνε: «Η έμπνευση αυτού του θεάτρου οφείλεται στην Άννα Συνοδινού, δόξα του ελληνικού θεάτρου, που συνδυάζει την καλλιτεχνική ευαισθησία με την ανυποχώρητη θέληση».
«Ανακατασκευάζουμε το θέατρο και το διαμορφώνουμε όπως ακριβώς το είχε σχεδιάσει ο σπουδαίος αρχιτέκτονας Τάκης Ζενέτος και ταυτόχρονα δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στη συνολική ανάπλαση του λόφου και των υποδομών του» — Κ. Μπακογιάννης
Δείτε το αφιέρωμα της lifo της 23.3.2023...
|
Πασχάλης Μόσχος (40) (1922-1980) Ο Πασχάλης (Άλης) Μόσχος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1922. Στα μαθητολόγια εμφανίζεται στο Νηπιαγωγείο την χρονιά 1927-28 και αμέσως μετά, την χρονιά 1928-29 στην Α' Δημοτικού και παραμένει έως την Γ' Δημοτικού την χρονιά 1930-31. Σπούδασε Νομικά στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Υπηρέτησε στην Πολεμική Αεροπορία και μετά με υποτροφία Fulbright σπούδασε νομικά στο πανεπιστήμιο YALE .
Μετά την αποφοίτησή του εργάστηκε σε ναυτιλιακή εταιρεία στην Νέα Υόρκη.
Με την επιστροφή του στην Ελλάδα εργάστηκε ως συμβολαιογράφος σε δικό του γραφείο.
Ασχολήθηκε εκτενώς με την ζωγραφική φιλοτεχνώντας σημαντικό αριθμό έργων.
Απεβίωσε το 1980.
Δείγμα από το εικαστικό του έργο το οποίο υπογράφει ως Ali (από το Άλης, υποκοριστικό του Πασχάλης):
|
Todesanzeige Werner Ricken (9.6.1925-17.3.2023) Στις 17 Μαρτίου 2023 "έφυγε" σε ηλικία 98 ετών ο Werner Ricken, ο φιλόλογος μας που γεννήθηκε στο Arndt στις 9 Ιουνίου 1925 και δίδαξε στην Σχολή από το 1958 έως το 1965 λατινικά και γερμανικά.
Την είδηση μα ς μετέφερε η κόρη του, Cornelia Themelis μαζί με το μήνυμα:
anbei sende ich Ihnen die Todesanzeige meines Vaters, Werner Ricken, der von 1958 bis 1965 Lehrer an der DSA war. Ich bitte um Bekanntgabe/Weiterleitung an den Verein der Ehemaligen.
Εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια και θυμίζουμε ότι προ τριετίας είχαμε κάνει ένα αφιέρωμα με αφορμή τον εορτασμό των 95ων γενεθλίων του.
|
Χρήστος Μπαλόγλου: "πρό διακοσίων και δύο ετών : 1821-2023" Όταν πρό διακοσίων και δύο ετών ο Ελληνισμός, κατά την επικρατούσα έκφραση, "ξεσηκώθηκε" κατά δυνάστου κραταιού, πολλοί, ανάμεσα στους οποίους ήταν και ο εν Παρισίοις διαμένων σοφός Κοραής, έκριναν το γενόμενον ως εκδήλωση αφροσύνης. Η φρόνησις υπεδείκνυε την αναβολή της εκρήξεως του Αγώνος ώστε να δοθή χρόνος δια περαιτέρω "παίδευσιν" των Ελλήνων, υπό την μορφήν όχι της συσσωρεύσεως νέων γνώσεων, αλλά πρός απόκτησιν ευελίκτων πολιτικών δομών, ικανών εφαρμογής επί ποικίλων συγκεκριμένων καταστάσεων, οι οποίες θα εδημιουργούντο οπωσδήποτε οσονούπω. Παρόμοιες δομές απεδείχθησαν στην πράξη, κατ' ουσίαν , ανύπαρκτες. Οι Έλληνες, εν πολλοίς ανέτοιμοι να εκμεταλλευθούν εις βάθος , στρατιωτικώς, πολιτικώς και πολιτιστικώς , τις νέες συνθήκες που η τόλμη και η ευψυχία τους δημιουργούσε, κατώρθωσαν σύντομα να συγκροτήσουν.Κατά συνέπεια, όχι αφροσύνη, αλλά παραφροσύνη εξώθησεν εξ αρχής το εγχείρημά τους: Σχέδιο δράσεως πραγματοποιήσιμο στο σύνολό του ,όχι απλώς συγκεκριμένο, αλλά έστω και γενικής λογικής συλλήψεως ,δεν φαίνεται να διαμορφώθηκε με γενική αποδοχή των ηγετικών συνειδήσεων. Οι Έλληνες, από άφρονες, επέλεξαν τον εν ευρεία εννοία καιρόν ενάρξεως του Αγώνος, όπως θα έλεγε ο αοίδιμος Καθηγητής μας Ευάγγελος Μουτσόπουλος, κατ' εξοχήν μελετητής της φιλοσοφίας της καιρικότητος, και ανέλαβαν την κάρπωσιν της εκ μέρους των βιώσεως της ελευθερίας ως επιβεβαίωση της ευθύνης των έναντι στο Γένος.
|
Ξένια Κουναλάκη: "Η δημιουργική ασάφεια για τις εκλογές" Oι Γερμανοί πολιτικοί και δημοσιογράφοι που συρρέουν αυτές τις μέρες στην Ελλάδα δεν μπορούν να το καταλάβουν: «Δηλαδή μπορεί να γίνουν εκλογές σε λίγες εβδομάδες και ακόμη δεν το γνωρίζετε;».
Η απορία τους είναι γνήσια, η έκπληξή τους μεγάλη. Η δημιουργική ασάφεια, που περιβάλλει τη διενέργεια της επικείμενης αναμέτρησης στη χώρα μας, είναι ακατανόητη. Για τις γερμανικές εκλογές που πραγματοποιήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2021 η προκήρυξη έγινε τον Δεκέμβριο του 2020. Η επίσημη ανακοίνωση έγινε από τον ομοσπονδιακό πρόεδρο, ύστερα από σχετική εισήγηση της κυβέρνησης, ενώ προηγουμένως είχε συζητηθεί με τις τοπικές κυβερνήσεις, ώστε να ληφθούν υπόψη αργίες, γιορτές και άλλες σημαντικές ημερομηνίες.
Η σύγκριση με τα καθ’ ημάς είναι αποκαρδιωτική. Ο πρωθυπουργός ανακοινώνει τις εκλογές σταδιακά, εν είδει γρίφου. Στις αρχές του χρόνου λέει το αινιγματικό «Τον Απρίλιο ή τον Μάιο» κι αρχίζουν τα σενάρια αν συναινεί η Εκκλησία στη διενέργεια μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα και στη συνέχεια αν θα συμπέσει η πρώτη Κυριακή της αναμέτρησης με το μνημόσυνο των θυμάτων του δυστυχήματος των Τεμπών.
Δείτε το άρθρο της Ξένιας Κουναλάκη στην εφημερίδα Καθημερινή...
|
Άγγελος Κωβαίος: "Οι δύο «μαγικοί» αριθμοί των εκλογών" O,τι και να λέγεται έως τον Μάιο, η προσεχής αναμέτρηση στις κάλπες θα κριθεί σε καθοριστικό βαθμό από κάποια στοιχεία τα οποία θα διευκολύνουν, θα επιβάλουν ή θα εμποδίσουν ορισμένες εξελίξεις. Και υπό αυτή την έννοια, είναι κάπως παράδοξο να τίθενται όροι σήμερα, ειδικά από τους πιο «αδύναμους κρίκους».
Πέρα και πίσω από τα όσα λένε, υπαινίσσονται και υπονοούν οι πολιτικοί αρχηγοί στις πρόσφατες συνεντεύξεις τους, υπάρχουν κάποια στοιχεία, τα οποία αναλόγως των εκλογικών αποτελεσμάτων, θα καθορίσουν τις εξελίξεις. Και αυτά τα στοιχεία είναι αριθμητικά.
Σε ό,τι αφορά τον Μητσοτάκη: Το κρίσιμο νούμερο είναι το 33% και κάτι στην πρώτη κάλπη. Γιατί; Επειδή με αυτό το ποσοστό εξασφαλίζει δύο πράματα.
Πρώτον, κάτι παραπάνω από 100 έδρες και, δεύτερον, μία δυναμική που του προσφέρει το δικαίωμα να ελπίζει βασίμως και να επιδιώξει την αυτοδυναμία στη δεύτερη κάλπη, διεκδικώντας ένα ποσοστό της τάξης του 37-38%.
Δείτε το αρθρο του Άγγελου Κωβαίου στο protagon.gr...
|
Αναστασία Φαντάνα (79*) (*) αν δεν είχε φύγει απο την Σχολή το 1978, θα αποφοιτούσε το 1979.
Η Αναστασία Φαντάνα, γεννήθηκε το 1961 στη Λάρισα. Το 1969 οικογενειακώς μετοίκησε στην Αθήνα, και εισήχθη το 1973 στη ΓΣΑ. Μετά απο ενα σοβαρό πρόβλημα υγείας και πολύπλοκα οικογενειακά προβλήματα, εγκατέλειψε το όνειρό της να σπουδάσει Ιατρική στη Γερμανία. Απο το 1979 μέχρι και το 1992, δίδασκε Γερμανικά κυρίως, αλλά και Αγγλικά, σε φροντιστήρια και σε ιδιαίτερα μαθήματα. Φοίτησε ενα χρόνο σε Σχολή Αεροπορικών Επαγγελμάτων (1979-1980) και προσλήφθηκε αμέσως, διαδοχικά στην Lufthansa και την KLM. Παράλληλα, είσήχθη το 1981 στην Γερμανική Φιλολογία Αθηνών, με βαθμό Γερμανικών 19,5 και ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 1985 με βαθμό Διπλωματικής Εργασίας 10 sehr gut . Ξεκίνησε νέα επαγγελματική καριέρα το 1989, όταν προσλήφθηκε στο τμήμα Τηλεπικοινωνιών της Siemens, αρχικά ως διοικητική υπάλληλος, κατόπιν ως υπεύθυνη του τμήματος αναβαθίσεων ηλεκτρονικού υλικού επι μία 5 ετία, και μετέπειτα, ως υπεύθυνη προσωπικού του τμήματος. Παράλληλα υπήρξε επι 15 χρόνια, υπεύθυνη του τομέα οργάνωσης και διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδίων του τμήματος. Έχει λάβει μέρος σε πολλά σεμινάρια οργάνωσης και διοίκησης HR, εργατικού Δικαίου, μισθοδοσίας, κ.ά., επιμόρφωσης στον Τουρισμό, και Οργάνωσης και Διοίκησης HR, του Καποδοστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών . Έχει μεγάλη εμπειρία στην οργάνωση έργων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, στην διαχείριση κρίσεων, διαχείριση αλλαγών, συνενώσεις και διαχωρισμούς εταιρειών (merging and splitting) , κ.ά. Αποχώρησε απο τον Όμιλο Siemens το 2009, μετά απο 20 ετή καρριέρα, και έκτοτε, έγινε αγρότισσα και ασχολείται με την οικογενειακή αγροτική επιχείρηση στη Λάρισα και την διαχείριση ακινήτων.
|
Ο Νίκος Παπαντώνης στο Γυάλινο UpStage Ο τραγουδοποιός Νίκος Παπαντώνης (’82) επανέρχεται το Σάββατο 1 Απριλίου στις 21:00 στη σκηνή του Γυάλινου Upstage, μαζί με το εξαιρετικό μουσικό κουαρτέτο του που αποτελείται από δύο κιθάρες, πιάνο και τσέλο, σε ένα μυσταγωγικό ακουστικό live!
Θα προσθέσουμε ότι ο Νίκος Παπαντώνης είναι ψυχολόγος-ψυχοθεραπευτής απόφοιτος του Cardiff Metropolitan University με μεταπτυχιακό σε Κλινική & Συμβουλευτική Ψυχολογία από το La Salle University, ΗΠΑ. Παράλληλα, ασχολήθηκε με τη μουσική και τη σύνθεση από τα εφηβικά του χρόνια. Σπούδασε κλασική κιθάρα και παρουσίασε την πρώτη δισκογραφική του δουλειά ως συνθέτης και τραγουδοποιός το 2019.
Τον συνοδεύουν ο κιθαρίστας και ερμηνευτής Γιάννης Μπούρας που θα μας παρουσιάσει ιδιαίτερες και ευφάνταστες διασκευές αγαπημένων τραγουδιών, η ερμηνεύτρια Τζο Αντωνακάκη και οι μουσικοί Ηλιάνα Κορέτση στο τσέλο και Βασίλης Πανταζόπουλος στα πλήκτρα.
Γυάλινο Μουσικό Θέατρο, Σκηνή UpStage Λεωφ. Συγγρού 143, Νέα Σμύρνη, Τηλέφωνο 210 9315600
Περισσότερα...
|
Εριφύλης Βενέρη: «Semaiostolistike - Σημαιοστολιστική» Το COMOTIRIO, το ντουέτο της Εριφύλης Βενέρη και της Νάιρας Στεργίου, κλειδώνεται μέσα στη Σημαιοστολιστική. Το αποτέλεσμα είναι μια χαμελεοντική εξαφάνιση μέσα στον οπτικό καταιγισμό ενός χώρου που αποτελεί ανοικτό αρχείο της σύγχρονης κοινωνικής ζωής. Κεντρικό έργο της εγκατάστασης είναι το βίντεο Pektries/Mani Edition (2022), μια παραμυθιακή παρέμβαση στο Πύργο της νήσου Κρανάης, ένα ονειρικό pastiche που φέρνει κοντά την Ωραία Ελένη με την Ραπουντζέλ, τις αρχαίες πέκτριες που ξαίνουν το μαλλί με τη κοσμητική κομμωτική. Στο οπτικοακουστικό αυτό παραμύθι, το ντουέτο προβαίνει σε μια παράτυπη τελετουργία φορώντας κάπες σχεδιασμένες από τον Απόστολο Μητρόπουλο.
Πότε: Σάββατο, 1 Απριλίου 2023, 19.00 - 22.00 μ.μ.
Πού: Βιοτεχνία Σημαιών «Σημαιοστολιστική», Μάρνη 32, 10433 Αθήνα
|
Κυριακή Γονή: "Not Allowed for Algorithmic Audiences" Η Κυριακή Γονή εκθέτει από τις 23 Μαρτίου έως τις 29 Απριλίου στην γκαλερί "THE BREEDER", Ιάσονος 45, Μεταξουργείο, ΤΚ 10436 , τηλ 30 210 3317527
Not Allowed for Algorithmic Audiences
Internet users upload tons of content on a daily basis. Around 3.7m new videos are uploaded every day on YouTube only. In these videos sounds produced by the human body are collected, categorized and labelled to build extensive audio data sets used to train algorithms. Voice user interfacesemploy artificial intelligenceto interact with users and execute commands. Virtual assistants, such as Siri, Google Assistant, and Alexa, are examples of VUIs.
Περισσότερα...
|
Wandertag #125: Χασιά/Φυλής - Κυριακή 19 Μαρτίου 2023Πήγαμε στο Φίχθι, από ρέμα Θοδώρας στην Χασιά/Φυλή. Περπατήσαμε με αέρα, δροσιά, ήλιο και πολλά λουλούδια. Ο Άλκης και ο Λευτέρης βρήκαν ένα εναλλακτικό μονοπάτι πολύ ωραίο. Η μπέμπα, πάλι απόλαυσε την πεζοπορία και μάλιστα ξάπλωσε στο χόρτο με τις μαργαρίτες. Σύντομα σε άλλη διαδρομή! πεζοπορικά από τους απόφοιτους της DSA, Τάσος Καβαδέλλας

|
Η Εθνική Ομάδα Beach Volley αναζητά χορηγούς Ο Σταύρος Ντάλλας, ο οποίος είναι απόφοιτος του 2015, μαζί με τον συμπαίκτη του Δημήτρη Χαντζηνικολάου, αναζητούν χορηγούς για την ομάδα τους,την Εθνική Ομάδα στο μπιτς βόλεϊ.
Ονομαζόμαστε Δημήτρης Χατζηνικολάου και Σταύρος Ντάλλας και αποτελούμε ομάδα του εθνικού σχεδιασμού beach volley της Ελλάδας. Για τη σεζόν αυτή θα αγωνιστούμε μαζί στο CEV Nations Cup, που αποτελεί την πρώτη φάση της Ολυμπιακής πρόκρισης για το ΠΑΡΙΣΙ 2024, στους Παράκτιους Μεσογειακούς Αγώνες, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα - Greek Beach Volley Tour με διοργανώσεις σε κεντρικά σημεία της χώρας (όπως είναι η Πλατεία Αριστοτέλους και η Πλατεία Συντάγματος) με τηλεοπτική κάλυψη από την ΕΡΤ, καθώς και σε παγκόσμια πρωταθλήματα της διεθνούς ομοσπονδίας πετοσφαίρισης - FIVB World Tour.
|
Deutsches Archäologisches Institut Athen: Veranstaltungen im ersten Halbjahr 2023Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα των διαλέξεων, με επιφανείς αρχαιολόγους ομιλητές, που θα δοθούν στο Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο Αθηνών (Φειδίου 1, Αθήνα 106 78, τηλ. 210 3307- 401) στο α΄ εξάμηνο του 2023. Οι διαλέξεις είναι συνολικά έξι: οι πρώτες πέντε θα δοθούν στην αίθουσα διαλέξεων του β΄ ορόφου. Η έκτη και τελευταία (θερινή εορτή – Sommerfest) στην αίθουσα εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης στις 8 μμ. Για όλες τις διαλέξεις υπάρχει η δυνατότητα διαδικτυακής παρακολούθησης.
|
Ausschreibung des Preises des Johann-Heinrich-Voß-Literaturhauses der Stadt Penzlin für griechisch-deutsche Übersetzungen Ο Ulf-Dieter Klemm, απόφοιτος του 1964 μας έστειλε μια ανακοίνωση του συμμαθητή του Bernd von Maltzan, συνταξιούχο μέλος του προεδρείου της Deutsche Bank, ο οποίος ίδρυσε και χρηματοδότησε ένα βραβείο για την καλύτερη μετάφραση από τα ελληνικά στα γερμανικά.
5000 € κάθε δύο χρόνια
αναφέροντας:
Ο Bernd ήταν μαθητής της ΓΣΑ απο το 1961 - 1964 και αργότερα παντρεύτηκε την επίσης συμμαθήτριά μας Ursula von Reibnitz η οποία δυστυχώς απέθανε πριν από μερικά χρόνια. Εγώ είχα να δω τον Bernd 58 χρόνια, όταν ένας κοινός μας φίλος μας έφερε πέρσι σε επαφή διότι ο Bernd ζήταγε συμβουλές για την ίδρυση του βραβείου. Το βραβείο φέρνει το όνομα Johann Heinrich Voß, του πρώτου μεταφραστή της Ιλιάδας στα γερμανικά που έζησε πολλά χρόνια στην πόλη Penzlin από όπου κατάγεται η οικογένεια von Maltzan.
|
|
|
|
  |
|