|
Έχοντας πλέον μπει στον μήνα των Βουλευτικών Εκλογών της 21ης Μαΐου θα συγκεντρώνουμε σιγά-σιγά τα ονόματα των αποφοίτων υποψηφίων ανά κόμμα καιι περιφέρεια.
Σήμερα Δευτέρα έχουμε μία τελευταία ευκαιρία να παρακολουθήσουμε στην Aula την εξαιρετική παράσταση «Η μικρή μας πόλη» του Thornton Wilder από την θεατρική ομάδα της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, που συντονίζει η Έλενα Καρακούλη.
Δεν προλάβαμε να δημοσιεύσουμε στο προηγούμενο montags το σχόλιο του Χρήστου Μπαλόγλου για την Πρωτομαγιά και το φιλοξενούμε σήμερα.
'Αλλαξε η ημερομηνία αλλά και ο χώρος προβολής της ταινίας "Φιλέλληνες" λόγω της αυξημένης ζήτησης από τους θεατές. Έτσι από τις 3 Μαΐου, που ήταν αρχικά προγραμματισμένη να γίνει, θα μεταφερθεί στις 30 Μαΐου.
Θα αναφέρουμε ότι η Deutsche Welle ζητά έναν νέο ή μία νέα δημοσιογράφο μεταξύ 25 και 35 ετών, που να επιθυμεί να εργαστεί στην Βόννη, στο ελληνικό πρόγραμμα του ραδιοφώνου. Προϋπόθεση είναι η καλή γνώση των ελληνικών, μιάς και το ζητούμενο είναι η εκφώνηση των ειδήσεων και βεβαίως και η γνώση των γερμανικών για την παρακολούθηση της ενημερότητας. Όποιος ενδιαφέρεται, ας επικοινωνήσει με τα γραφεία του Συλλόγου, ή ας στείλει ένα mail στην διεύθυνση info@ex-dsathen.gr.
Ανάμεσα στα άρθρα θα δείτε και την αναφορά στα παιδιά της ομάδας beach volley που αναζητούν χορηγούς. Ο Σταύρος Ντάλλας είναι απόφοιτος του 2015 και η παρουσίαση της ομάδας είναι εξαιρετική.
Συνεχίζουμε να φιλοξενούμε σε ένα άρθρο όλες τις θεατρικές παραστάσεις του μήνα αποφεύγοντας έτσι το montags να γίνεται τεράστιο με καθυστερήσεις στην αποστολή του. Θα παρακαλούσαμε λοιπόν και με οδηγό το πρόγραμμα της εβδομάδας, να ανατρέχετε στο άρθρο "Τα θέατρα τον Μάιο" στην αρχική σελίδα του site μας για τις λεπτομέρειες των παραστάσεων.
Ας δούμε και το πρόγραμμα της εβδομάδας, όπου με έντονα στοιχεία αναφέρονται τα, εκτός των θεατρικών, γεγονότα:
Δευ / Μο |
|
08.05 - |
DSA - «Η μικρή μας πόλη» |
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Τρι / Di |
|
09.05 - |
|
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Τετ / Mi |
|
10.05 - |
Goethe - Έλενα Χουζούρη |
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Πεμ / Do |
|
11.05 - |
Γιώργος Δεπάστας συζητά με τον Thomas Plaul Δημήτρης Δημόπουλος: “The Last Five Years” "Για μιά νύχτα στην Επίδαυρο" |
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Παρ / Fr |
|
12.05 - |
Δημήτρης Δημόπουλος: “The Last Five Years” "Για μιά νύχτα στην Επίδαυρο" "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" - Θάλεια Ματίκα |
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Σαβ / Sa |
|
13.05 - |
encardia στο posiitive space “Με σιχάθηκα... αλλά και πάλι όχι εντελώς!” Δημήτρης Δημόπουλος: “The Last Five Years” "Για μιά νύχτα στην Επίδαυρο" "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" - Θάλεια Ματίκα |
------------ |
|
---------- |
--------------------------------------------------------------- |
Κυρ / So |
|
14.05 - |
Γιορτή της Μητέρας encardia στο posiitive space “Με σιχάθηκα... αλλά και πάλι όχι εντελώς!” "Για μιά νύχτα στην Επίδαυρο" "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" - Θάλεια Ματίκα |
και μην ξεχνάτε να παρακολουθείτε τις αγγελίες μας, τις οποίες ενημερώνουμε συνεχώς.
Οι συνδρομές σας μας βοηθούν να συνεχίσουμε το έργο μας. Περισσότερα...
|
Συνέντευξη της Ντόρας Μπακογιάννη στον Άγγελο Κωβαίο Η Ντόρα Μπακογιάννη έδωσε στον Άγγελο Κωβαίο μία συνέντευξη στο ΒΗΜΑ της Κυριακής 7 Μαΐου κια μίλησε για την απλή αναλογική, για το επίπεδο της προεκλογικής αντιπαράθεσης, για τις αυτοδύναμες κυβερνήσεις, για τις κυβερνήσεις συνεργασίας, για την ενδεχόμενη αποχή, για αντισυστημική ή ακραία ψήφο, αλλά και για τις επερχόμενες εκλογές στην Τουρκία
«Η απλή αναλογική είναι συνταγή αστάθειας»/«Το γεωπολιτικό μας περιβάλλον απαιτεί συναινέσεις και σταθερότητα»
Δεν πρέπει να δαιμονοποιούνται οι κυβερνήσεις συνεργασίας, όμως αυτές είναι αποτελεσματικές μόνο αν βασίζονται σε προγραμματικές συμφωνίες, σημειώνει στη συνέντευξη της στο Βήμα της Κυριακής η πρώην υπουργός Εξωτερικών και υποψήφια βουλευτής της ΝΔ στα Χανιά, Ντόρα Μπακογιάννη. Εν όψει των εκλογών της 21ης Μαΐου δεν κρύβει την απογοήτευση της για το επίπεδο της προεκλογικής αντιπαράθεσης, ενώ εκφράζει και τον προβληματισμό της για το ενδεχόμενο ενός υψηλού ποσοστού αποχής.
|
Δημήτρης Χαραλάμπης: "Εκλογές και διασημότητες" Ένα σχόλιο του Δημήτρη Χαραλάμπη, Καθηγητή Πολιτικής Επιστήμης στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του ΕΚΠΑ και Προέδρου της Ελληνικής Εταιρείας Πολιτικής Επιστήμης, δημοσιεύτηκε στο ΒΗΜΑ της 30.4.2023 με τίτλο "Διασημότητες και εκλογές" και μας το επεσήμανε μεταξύ άλλων και ο Δημήτρης Ηλιόπουλος, συμμαθητής του από την τάξη του '69.
Διασημότητες, υποτιθέμενες ή όχι, και εκλογές
Γνωστό, πασίγνωστο και εύκολα κατανοητό. Τα κόμματα εντάσσουν στα ψηφοδέλτιά τους γνωστά από τη δημοσιότητα πρόσωπα. Επώνυμες και επώνυμους, “celebrities” που προέρχονται από τον κινηματογράφο, την τηλεόραση, το θέατρο, τη μόδα, ή τον αθλητισμό. Πρόσωπα που προέρχονται από χώρους εκτός πολιτικής απλά και μόνο γιατί είναι αναγνωρίσιμα. Γιατί στο χώρο τους έχουν ένα κοινό θαυμαστών που μπορεί έτσι να εργαλειοποιηθεί πολιτικά, να ψηφίσει δηλαδή το συγκεκριμένο πρόσωπο και μέσω αυτού το κόμμα. Ή ακόμη και να λειτουργήσει καταλυτικά την τελευταία στιγμή και να οδηγήσει στην επιλογή του ψηφοφόρου, ο οποίος μπροστά στον κυκεώνα των ονομάτων της λίστας των υποψηφίων που έχει μπροστά του, κρυμμένος πίσω από αυτό το φοβερό, ή κοινότοπο παραβάν της απόφασης, θα επιλέξει αυτόν που αναγνωρίζει. Θα βάλει τον σταυρό μπροστά από το όνομα αυτού, ή αυτής που πιστεύει ότι γνωρίζει, επειδή τον/την αναγνωρίζει. Τον γνωρίζει. Τον ξέρει, γιατί η εικόνα του είναι γνωστή, τόσο γνωστή όσο άγνωστη πραγματικά είναι η προσωπικότητα και η ποιότητα χαρακτήρα του αναγνωρίσιμου προσώπου, ακόμη και η ίδια η πολιτική του τοποθέτηση, εάν όντως υπάρχει κάτι τέτοιο. Εκτός κάποιων που ήταν ήδη πολιτικοποιημένα άτομα πριν καταστούν λόγω τέχνης, ή αθλητισμού αναγνωρίσιμα, η πλειονότητα επιλέγεται αποκλειστικά και μόνον λόγω της αναγνωρισιμότητας. Οι ίδιοι οι επιλεγέντες αποδέχονται την επιλογή αυτή γιατί μέσω αυτής και επιβεβαιώνεται και σταθεροποιείται η δημόσια παρουσία τους. Άλλωστε και οι σχετικές απολαβές δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητες, πόσον μάλλον αυτές του Ευρωκοινοβουλίου.
|
«Η μικρή μας πόλη» του Τhornton Wilder στην DSAO θεατρικός όμιλος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών παρουσιάζει το έργο «Η μικρή μας πόλη» του Τhornton Wilder
Στο Θέατρο της Γερμανικής Σχολής Αθηνών: 5/5, 6/5 και 8/5, ώρα 20.30 μ.μ.
Μετά την πανδημία. Μέσα στην δίνη των πολλών γεγονότων που αλλάζουν μοιραία τον κόσμο μας, όπως τον γνωρίζαμε. Σε μια εποχή που οι τέχνες μοιάζουν πολυτέλεια, μια μικρή ανάταση και αντίσταση στους φρενήρεις ρυθμούς της ζωής μας. Σε αυτή ακριβώς τη χρονική στιγμή η θεατρική ομάδα της DSA- μια νέα ομάδα που αναδύθηκε τα χρόνια του εγκλεισμού- συστήνεται με ένα αγαπημένο έργο που εστιάζει σε αυτό ακριβώς το ερώτημα: Τι είναι η ζωή μας; Τι είναι τελικά σημαντικό;
«Η μικρή μας πόλη» είναι λοιπόν- πριν και πάνω απ’ όλα- ένας ύμνος στη ζωή. Μιλάει για τη ζωή του καθενός ξεχωριστά και για τη ζωή των πολλών πολιτών μιας μικρής πόλης. Δεν ενδιαφέρεται μόνο για τα μεγάλα και τα σημαντικά γεγονότα, αλλά επικεντρώνεται στα μικρά θαύματα που συμβαίνουν καθημερινά. Ο αφαιρετικός του χαρακτήρας επιτρέπει στο έργο να λειτουργήσει συμβολικά, πέρα από τον τόπο και τον χρόνο. Οι πολίτες μιας μικρής πόλης ξυπνούν, παίρνουν το πρωινό τους, πάνε στο σχολείο ή στη δουλειά τους, ονειρεύονται, θυμώνουν, ερωτεύονται, με λίγα λόγια ζουν. Και η ζωή τους απλή, καθημερινή με τις μικρές χαρές και τις λύπες της, είναι το θέμα του έργου.
Όταν o Wilder έγραψε το 1938 τη «Μικρή μας πόλη», τόλμησε μια μικρή επανάσταση. Σε μια εποχή που ο Ρεαλισμός κυριαρχούσε στο θέατρο, το έργο αυτό χωρίς αυλαία, χωρίς σκηνικά, χωρίς αντικείμενα ζητούσε από τους ηθοποιούς να διαβάζουν αόρατες εφημερίδες και να χρησιμοποιούν φανταστικά αντικείμενα. Καλούσε δηλαδή τον θεατή να συμπληρώσει τα κενά και να φανταστεί τα πιάτα, τα ποτήρια, τους δρόμους, τις εκκλησίες και τα σπίτια. Να χρησιμοποιήσει τη φαντασία του.
Στη δική μας διασκευή το στίγμα δίνει ένας χορός πολιτών που αφηγείται την ιστορία και μας ξεναγεί στα μυστικά της πόλης. Με τα σχόλιά του κλείνει το μάτι στο κοινό υπενθυμίζοντας του την αξία των μικρών πραγμάτων, τη σημασία που έχει κι η πιο ασήμαντη στιγμή του μυστηρίου που ονομάζουμε ζωή. Η αφήγηση για μια ακόμη φορά γίνεται ομαδική υπόθεση.
|
Χρήστος Μπαλόγλου: "Πρωτομαγιά γενικώς" Είναι ίσως ένα παράδοξον γεγονός, ότι η Πρωτομαγιά, μία ημέρα κατά την οποίαν γεραίρεται η φύσις όλη, συνιστά μίαν αποφράδα ημέρα! Διεθνώς έχει καθιερωθή ως απεργία για τα τραγικά γεγονότα στο Σικάγο, που σημάδεψαν την εργατική τάξι. Είναι και συνιστά μία ημέρα μνήμης.
Για μας τους σύγχρονους Έλληνες είναι μία ημέρα πολλαπλών μνημοσύνων. Υπενθυμίζω, πρώτον, την Πρωτομαγιά 1936 στην Θεσσαλονίκη, που υπήρξε το προοίμιον της 4ης Αυγούστου, δεύτερον, την Πρωτομαγιά 1944, στην Καισαριανή, εξ ού και η ταινία 'Το τελευταίο σημείωμα", όπου είς μεταξύ των εκτελεσθέντων ήταν ο Βασίλης Παπαδήμας, αδελφός του αοιδίμου εκδότου Δ. Παπαδήμα,τρίτον, την Πρωτομαγιά 1976, όπου σκοτώθηκε σε τροχαίο ο Αλέκος Παναγούλης, και τέταρτον, ο θάνατος του παιδαγωγού και φιλοσόφου Ευαγγέλου Παπανούτσου. Αιωνία Των η μνήμη!
Υπενθυμίζω, τέλος, ότι η Πρωτομαγιά είναι η μοναδική ημέρα , κατά την οποίαν αργούν οι ιερείς. Τούτο συνάγεται εκ του γεγονότος , ότι ο Ιησούς εργαζόταν ως ξυλουργός. Ή ορθώτερον, υιός διασήμου ξυλουργού και επιπλοποιού από την άσημον Ναζαρέτ. Περί της επαγγελματικής καταστάσεως του Ιωσήφ έχω γράψει αναλυτικώς στους Τρείς Ιεράρχες.
|
Άγγελος Κωβαίος: "Και γιατί λοιπόν δεν είχαν απαγορεύσει ποτέ τη Χρυσή Αυγή;" Το σκεπτικό της απόφασης του Αρείου Πάγου με την οποία απαγορεύτηκε το κόμμα Κασιδιάρη, μοιάζει να αγνοεί την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση και να κινείται στο πεδίο της ερμηνείας του Συντάγματος. Αν είναι έτσι όμως, κάποιος πρέπει να απαντήσει για το τι είχε συμβεί στο παρελθόν. Αλλά και για το τι θα γίνεται στο μέλλον.
Ο Aρειος Πάγος απέκλεισε λοιπόν το λεγόμενο κόμμα Κασιδιάρη από τις εκλογές, έπειτα από διάφορες συζητήσεις, νομοθετικές ρυθμίσεις της κυβέρνησης και καβγάδες μεταξύ των κομμάτων, ως προς το ποιος έχει τα ισχυρότερα δημοκρατικά διαπιστευτήρια.
Επί μήνες, ένα ολόκληρο πολιτικό σύστημα συζητεί για το πώς θα αποκλειστεί ένας κατάδικος Χρυσαυγίτης από τις εκλογές, καθηγητές συνταγματολόγοι διαπληκτίζονται (μεταφορικά και κυριολεκτικά) και νομοθετικές ρυθμίσεις ψηφίζονται, ώστε να τεκμηριωθούν οι έννοιες της εγκληματικής δράσης και καταδίκης του «πραγματικού» ηγέτη ενός κομματικού μορφώματος, που λειτουργεί ως βιτρίνα εγκληματικής οργάνωσης.
Δείτε το άρθρο του Άγγελου Κωβαίου στο protagon.gr...
|
Ξένια Κουναλάκη: "Η σεξιστική διάσταση της υπόθεσης των παρακολουθήσεων" Μια ενδιαφέρουσα και παραγνωρισμένη ως τώρα διάσταση, τη σεξιστική, της υπόθεσης των υποκλοπών ανέδειξε μεταξύ άλλων στην ομιλία της στην εκδήλωση του InsideStory για τη συμπλήρωση ενός έτους από την έρευνα για το σκάνδαλο την περασμένη Πέμπτη η Αρτεμις Σιφορντ, πρώην μάνατζερ ασφάλειας της ΜΕΤΑ και θύμα παρακολούθησης τόσο από την ΕΥΠ όσο και από το κακόβουλο λογισμικό Predator.
Πολλές γυναίκες βρέθηκαν στον κατάλογο των θυμάτων είτε λόγω της δικής τους ιδιότητας είτε ως σύντροφοι, σύζυγοι, φίλες στόχων. Η πρώτη αίσθηση είναι αυτή της παραβίασης επισήμανε η κ. Σιφορντ υπογραμμίζοντας τις ομοιότητες με μια σεξουαλική επίθεση: η αμφισβήτηση της επίθεσης από τρίτους, η καχυποψία του θύματος προς όλους, ο φόβος να προβεί σε δημόσια καταγγελία, η αέναη αναρώτηση «γιατί εγώ;» κι οι ενδεχόμενες ενοχές μήπως με κάποιο τρόπο το θύμα προκάλεσε το θύτη. Ένα 24ωρο μετά την ομιλία της η κ. Σιφορντ βρέθηκε στο Φόρουμ των Δελφών και σύμφωνα με ανάρτηση της στα social media μίντια αντιμετώπισε ακριβώς αυτήν την πατριαρχική αντίληψη από παράγοντα της ΝΔ, ο οποίος την κατηγόρησε ότι επιτρέπει στον εαυτό της να εργαλειοποηθεί από την αντιπολίτευση, της επισήμανε ότι «δεν είναι αρκετά σημαντική» για να πέσει θύμα παρακολούθησης και τελικά της πρότεινε να φύγει από τη χώρα.
Δείτε το άρθρο της Ξένιας Κουναλάκη στην εφημερίδα "Καθημερινή"...
|
Ο Γιώργος Δεπάστας συζητά με τον Thomas Plaul την Πέμπτη 11 Μαΐου Στο πλάισιο της ατομικής έκθεσης ζωγραφικής της Χριστίνας Κάλμπαρη με τίτλο «Η εκδρομή» στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων (Λεωφ.Βασ.Σοφίας,Πάρκο Ελευθερίας, σταθμός μετρό "Μέγαρο Μουσικής") συζητά ο μεταφραστής Γιώργος Δεπάστας με τον κριτικό λογοτεχνίας Thomas Plaul την Πέμπτη 11 Μαΐου 2023 στις 19.00.
Ο τίτλος της έκθεσης είναι μια έμμεση αναφορά στη νουβέλα «Η εκδρομή των κοριτσιών που χάθηκαν» της Γερμανίδας συγγραφέως Anna Seghers. Για την Χριστίνα Κάλμπαρη, το συγκεκριμένο κείμενο ήταν περισσότερο μια ευτυχής συνάντηση παρά η έμπνευση για να δημιουργήσει τα έργα της. Στην προσέγγιση της Seghers βρίσκει μια απρόσμενη σύμμαχο που τη βοηθά να κατανοήσει τη δουλειά της. Το θάμπωμα της μνήμης, αυτή η μόνιμη ομίχλη μπροστά από τα μάτια της αφηγήτριας μιας μονοήμερης εκδρομής με ποταμόπλοιο στο Ρήνο, αντανακλάται και στις ατμοσφαιρικές εικόνες που ζωγραφίζει
|
"Οι Φιλέλληνες" στις 30 Μαΐου στο Πολεμικό Μουσείο Η Εταιρεία για τον Ελληνισμό και Φιλελληνισμό οργανώνει εκδήλωση σε συνεργασία με το Μουσείο Φιλελληνισμού με στόχο να εντάξει στον πολιτιστικό χάρτη της πρωτεύουσας το νέο Mνημείο Φιλελλήνων, που θα τοποθετηθεί στην Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας στην καρδιά της Αθήνας, στον χώρο του Πολεμικού Μουσείου.
Η εκδήλωση, λόγω του σημαντικού αριθμού μηνυμάτων που λάβαμε, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 30 Μαΐου 2023, στις 19:30, στην κεντρική αίθουσα "Ιωάννης Καποδίστριας", Ριζάρη 2-4, Πολεμικό Μουσείο, Αθήνα 106 75. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης θα διενεργηθεί η πρώτη προβολή της νέας ταινίας με τίτλο «Οι Φιλέλληνες».
Η Εταιρεία για τον Ελληνισμό και το Φιλελληνισμό και το Μουσείο Φιλελληνισμού έχουν δημιουργήσει μία υψηλού επιπέδου ταινία διαρκείας 35’ λεπτών, με θέμα το φιλελληνικό ρεύμα από την Αναγέννηση έως την απελευθέρωση της Ελλάδος και τον ρόλο των Φιλελλήνων στην επίτευξη της ανεξαρτησίας του ελληνικού κράτους. Η ταινία, η οποία χαρακτηρίζεται από άρτια αισθητική και εξαιρετική ποιότητα, θα προβληθεί στην ελληνική γλώσσα με αγγλικούς υποτίτλους, ενώ σ’ αυτήν συμμετέχουν περισσότεροι από 50 ηθοποιοί. To trailer της ταινίας είναι διαθέσιμο στο σύνδεσμο.
Είσοδος ελεύθερη, με δήλωση συμμετοχής στο info@phmus.org
Δείτε το trailer της ταινίας...
|
Η Λένα Κιτσοπούλου γράφει για “Μια νύχτα στην Επίδαυρο“ Η συγγραφέας και ηθοποιός Λένα Κιτσοπούλου (’89) συνυπογράφει το κείμενο (μαζί με τον Γιάννη Αστερή) στο μιούζικαλ “Μια νύχτα στην Επίδαυρο“ το οποίο, σε σύλληψη και σκηνοθεσία του Νίκου Καραθάνου, ανεβαίνει στο ΘΕΑΤΡΟ ΡΕΞ - ΜΑΡΙΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ. Πρεμιέρα το Σάββατο 22 Απριλίου – θα παίζεται αρκετές φορές κάθε εβδομάδα, τελευταία παράσταση: Κυριακή 14 Μαΐου . Στην παράσταση συμμετέχει πλειάδα γνωστών ονομάτων της μουσικής σκηνής και του θεάτρου. Σημειώνεται ότι τα εισιτήρια εξαντλούνται με ταχύτατο ρυθμό.
Λίγα λόγια για το έργο: Νυχτερινή φάρσα, μεταφυσικό μιούζικαλ, τρελή κωμωδία; Τι είναι τέλος πάντων το Μια νύχτα στην Επίδαυρο, η νέα παράσταση του Νίκου Καραθάνου στο Εθνικό Θέατρο; «Μια γλίστρα είναι» λέει ο σκηνοθέτης «από τα ύψη στα τάρταρα». Και πράγματι, ο ευρηματικός δημιουργός καθοδηγεί, με τον μοναδικό του τρόπο, έναν εικοσαμελή θίασο από την έξαρση της ξέφρενης κωμωδίας στο τραγικό κενό της ύπαρξης και πίσω.
ΘΕΑΤΡΟ ΡΕΞ - ΜΑΡΙΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ, Πανεπιστημίου 48, 2103301881 – 2103305074, από 22.4.2023 έως 14.5.2023
Πληροφορίες και εισιτήρια...
|
"Θέλω να σου κρατάω το χέρι" με τους Ματίκα - Ιορδανίδη Συνεχίζεται με τη Θάλεια Ματίκα και τον Τάσο Ιορδανίδη, το έργο του Τάσου Ιορδανίδη Θέλω να σου κρατάω το χέρι (I want to hold your hand) που παρουσιάζεται από την αρχή της σεζόν για 2ο χρόνο, στο θέατρο Άλφα - Ληναίος-Φωτίου.
Η κούραση στον γάμο, η κρίση που βιώνουν οι άνθρωποι μετά από πολλά χρόνια συγκατοίκησης, η απιστία κι ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής γίνονται το σκηνικό για δύο «παράνομους» εραστές. Είναι και οι δύο γονείς. Έχουν και οι δύο τα δίκια τους. Έχουν κάνει και οι δύο λάθη.
Περισσότερα...
|
Δημήτρης Δημόπουλος: “The Last Five Years” στην ΕΛΣΟ ηθοποιός, λιμπρετίστας, μεταφραστής και σκηνοθέτης Δημήτρης Δημόπουλος (’94), υπογράφει τη σκηνοθεσία και τη μετάφραση του βραβευμένου με βραβείο Drama Desk μιούζικαλ The Last Five Years του Αμερικανού συνθέτη Τζέισον Ρόμπερτ Μπράουν. Ένα έντονα συναισθηματικό και προσωπικό μιούζικαλ δωματίου με θέμα δύο εικοσάρηδες Νεοϋορκέζους που βρίσκουν και χάνουν τον έρωτα στη διάρκεια μιας περιόδου πέντε χρόνων, το έργο χαρακτηρίζεται από την αντισυμβατική δομή του, όπου η Κάθυ, η γυναίκα, αφηγείται την ιστορία αντίστροφα, ενώ ο Τζέιμι, ο άντρας, αφηγείται την ιστορία σε ευθεία χρονολογική σειρά. Οι χρονικότητες των δύο ηρώων συναντιούνται μόνο μία φορά, στον γάμο τους, που λαμβάνει χώρα στη μέση της παράστασης.
Το έργο έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε μια φιλόδοξη παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Παραστάσεις: 05, 06, 07, 12, 13, 14 Μαΐου 2023.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ, Λεωφ. Συγγρού 364, Καλλιθέα
Περισσότερα...
Τηλέφωνα ταμείων / τηλεφωνικές κρατήσεις: 213 0885700 - Ηλεκτρονική πώληση εισιτηρίων...
|
Έλενα Χουζούρη: «Ο θείος Αβραάμ μένει πάντα εδώ» Το διαχρονικό μυθιστόρημα της Έλενας Χουζούρη για την καθημερινότητα των Εβραίων της Θεσσαλονίκης, για την αγάπη της Λούνα και του Παύλου, το ολοκαύτωμα και την συμμετοχή των ελλήνων Εβραίωνστην αντίσταση ενάντια στους κατακτητές.
Μετάφραση στα γερμανικά από την Michaela Prinzinger.
Πριν 80 χρόνια -τον Μάρτιο του 1943- άρχισε η μεταφορά των Εβραίων της Θεσσαλονίκης στα στρατόπεδα εξόντωσης στη Γερμανία, από όπου λίγοι επέζησαν. «Ο θείος Αβραάμ» καταπιάνεται με αυτό το ιστορικό θέμα, που είναι σχεδόν άγνωστο στις γερμανόφωνες χώρες.
Τετάρτη 10 Μαΐου 2023, ώρα 7 μ.μ. - Παρουσίαση βιβλίου στο Ινστιτούτο Goethe ́Ελενα Χουζούρη: «Ο θείος Αβραάμ μένει πάντα εδώ»
Ο Prof. Hagen Fleischer παρουσιάζει τις ιστορικές συνθήκες της εποχής, που διαδραματίζεται το βιβλίο.
Ακολουθεί συζήτηση.
|
Χάρης Δημαράς Sergey Rachmaninoff: In Memoriam στις 13.6 Τιμώντας τα εκατόν πενήντα χρόνια από τη γέννηση του Σεργκέι Ραχμάνινοφ (1873-1943), ο διακεκριμένος πιανίστας Χάρης Δημαράς, καθηγητής πιάνου και μουσικής δωματίου στο πανεπιστήμιο Ithaca College της πολιτείας της Νέας Υόρκης, ερμηνεύει ορισμένα από τα ωραιότερα έργα του μεγάλου ρώσου μουσουργού. Μαζί του συμπράττουν οι γιοι του Άλεξ και Πάνος. Στο πρόγραμμα αντιπαρατίθενται με τρόπο διαλεκτικό έργα για σόλο πιάνο και συνθέσεις μουσικής δωματίου απ’ όλες τις δημιουργικές περιόδους του συνθέτη, όπως το πασίγνωστο τραγούδι «Vocalise» σε μεταγραφή για βιολί και πιάνο, το Τρίο για πιάνο, βιολί και βιολοντσέλο αρ. 1 (1892), η μεγαλειώδης Σονάτα για βιολοντσέλο και πιάνο (1901), καθώς και επιλογές από τα φημισμένα Πρελούδια, έργα 23 και 32 (1903 και 1910 αντίστοιχα). Ένας ταιριαστός και ολοκληρωμένος φόρος τιμής στον -κατά την πλειοψηφία των ειδικών- κορυφαίο πιανίστα και ερμηνευτή όλων των εποχών και έναν από τους πλέον καταξιωμένους και ιδιοφυείς συνθέτες της δυτικοευρωπαϊκής λόγιας μουσικής παράδοσης.
Περισσότερα...
|
Η Εθνική Ομάδα Beach Volley αναζητά χορηγούς Ο Σταύρος Ντάλλας, ο οποίος είναι απόφοιτος του 2015, μαζί με τον συμπαίκτη του Δημήτρη Χαντζηνικολάου, αναζητούν χορηγούς για την ομάδα τους,την Εθνική Ομάδα στο μπιτς βόλεϊ.
Ονομαζόμαστε Δημήτρης Χατζηνικολάου και Σταύρος Ντάλλας και αποτελούμε ομάδα του εθνικού σχεδιασμού beach volley της Ελλάδας. Για τη σεζόν αυτή θα αγωνιστούμε μαζί στο CEV Nations Cup, που αποτελεί την πρώτη φάση της Ολυμπιακής πρόκρισης για το ΠΑΡΙΣΙ 2024, στους Παράκτιους Μεσογειακούς Αγώνες, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα - Greek Beach Volley Tour με διοργανώσεις σε κεντρικά σημεία της χώρας (όπως είναι η Πλατεία Αριστοτέλους και η Πλατεία Συντάγματος) με τηλεοπτική κάλυψη από την ΕΡΤ, καθώς και σε παγκόσμια πρωταθλήματα της διεθνούς ομοσπονδίας πετοσφαίρισης - FIVB World Tour.
|
Deutsches Archäologisches Institut Athen: Veranstaltungen im ersten Halbjahr 2023Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα των διαλέξεων, με επιφανείς αρχαιολόγους ομιλητές, που θα δοθούν στο Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο Αθηνών (Φειδίου 1, Αθήνα 106 78, τηλ. 210 3307- 401) στο α΄ εξάμηνο του 2023. Οι διαλέξεις είναι συνολικά έξι: οι πρώτες πέντε θα δοθούν στην αίθουσα διαλέξεων του β΄ ορόφου. Η έκτη και τελευταία (θερινή εορτή – Sommerfest) στην αίθουσα εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης στις 8 μμ. Για όλες τις διαλέξεις υπάρχει η δυνατότητα διαδικτυακής παρακολούθησης.
|
Ausschreibung des Preises des Johann-Heinrich-Voß-Literaturhauses der Stadt Penzlin für griechisch-deutsche Übersetzungen Ο Ulf-Dieter Klemm, απόφοιτος του 1964 μας έστειλε μια ανακοίνωση του συμμαθητή του Bernd von Maltzan, συνταξιούχο μέλος του προεδρείου της Deutsche Bank, ο οποίος ίδρυσε και χρηματοδότησε ένα βραβείο για την καλύτερη μετάφραση από τα ελληνικά στα γερμανικά.
5000 € κάθε δύο χρόνια
αναφέροντας:
Ο Bernd ήταν μαθητής της ΓΣΑ απο το 1961 - 1964 και αργότερα παντρεύτηκε την επίσης συμμαθήτριά μας Ursula von Reibnitz η οποία δυστυχώς απέθανε πριν από μερικά χρόνια. Εγώ είχα να δω τον Bernd 58 χρόνια, όταν ένας κοινός μας φίλος μας έφερε πέρσι σε επαφή διότι ο Bernd ζήταγε συμβουλές για την ίδρυση του βραβείου. Το βραβείο φέρνει το όνομα Johann Heinrich Voß, του πρώτου μεταφραστή της Ιλιάδας στα γερμανικά που έζησε πολλά χρόνια στην πόλη Penzlin από όπου κατάγεται η οικογένεια von Maltzan.
|
10.04.2023 - VAP Law Offices ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΕΔΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΖΗΤΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟ
με γνώσεις αστικού και εμπορικού δικαίου, ιδανικά με τριετή εμπειρία, για πλήρη απασχόληση. Απαραίτητη η άριστη γνώση της Γερμανικής και Αγγλικής γλώσσας, ιδανικά με σπουδές στην Γερμανία ή/και απόφοιτοι της ΓΣΑ. Αποστολή βιογραφικών στο mail: info@vaplaw.eu
ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΕΔΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΖΗΤΑ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ/Η ΔΙΚΗΓΟΡΟ
για ουσιαστική άσκηση στους τομείς του Εμπορικού και Αστικού Δικαίου. Απαραίτητη η άριστη γνώση της Γερμανικής και Αγγλικής γλώσσας, ιδανικά με σπουδές στην Γερμανία ή/και απόφοιτοι της ΓΣΑ. Αποστολή βιογραφικών στο mail: info@vaplaw.eu
|
|
|
|
  |
|